×
ΦΩΤΙΣΜΟΣ & ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΦΩΤΙΣΜΟΣ & ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Η γκάµα των λύσεων στον φωτισµό που προτείνει το TZAMPALAMPA.GR  όχι µόνο συνδυάζει το µοντέρνο σχεδιασµό µε τη λειτουργικότητα και τις άριστες παραµέτρους φωτός, αλλά µέσω της χρήσης της τεχνολογίας LED γίνεται η πιο αποτελεσµατική λύση παρέχοντας χαµηλότερο λειτουργικό κόστος και αυξηµένη αποτελεσµατικότητα. Η µείωση της κατανάλωσης ενέργειας είναι µια παγκόσµια τάση στις ανεπτυγµένες οικονοµίες  και ο φωτισµός θεωρείται ως ένας τοµέας στον οποίο µπορεί να επιτευχθεί εξοικονόµηση στο µεγαλύτερο βαθµό.

Ένας άλλος πολύ σηµαντικός παράγοντας της χρήσης λαµπτήρων LED για το φωτισµό είναι η µείωση των εκποµπών αερίων του θερµοκηπίου στην ατµόσφαιρα. 

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗMATΑ 

Παρέχοντας τις λύσεις φωτισµού για τα καταστήµατα λιανικής, οι κατασκευαστές φωτισµού αντιµετωπίζουν µια φιλόδοξη πρόκληση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των διαφόρων οµάδων των ενδιαφεροµένων µερών. Στον τοµέα του λιανικού εµπορίου αυτές είναι κυρίως: αρχιτέκτονες εσωτερικού χώρου και σχεδιαστές, επιχειρηµατίες, ηλεκτρολόγοι εγκαταστάτες, κ.α.

 Πως θα πρέπει να είναι ένα κατάστηµα στον 21ο αιώνα;

Συναρπαστικό, άνετο, φιλικό και σύγχρονο. Όσο πιο διακριτικός είναι ο φωτισµός τόσο µεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για καλύτερες πωλήσεις. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ενισχύουν την ‘’ατµόσφαιρα’’ για αυξηµένες πωλήσεις, αλλά χωρίς αµφιβολία, ο φωτισµός είναι ένας από τα πιο σηµαντικούς, καθώς επίσης και ένα εξαιρετικό εργαλείο µάρκετινγκ στα χέρια των ιδιοκτητών των καταστηµάτων λιανικής πώλησης.

 Με τη συνειδητή δηµιουργία της επιχειρηµατικής στρατηγικής, ο επιχειρηµατίας, αφενός µέσω του κατάλληλου φωτισµού είναι σε θέση να αποκοµίσει περισσότερα έσοδα, αφετέρου µε την τελευταία λέξη των ενεργειακά αποτελεσµατικών λύσεων µπορει να µειώσει το κόστος που συνδέεται µε τον φωτισµό του καταστήµατος έως και 70%.

Η σωστή επιλογή των λύσεων φωτισµού είναι στενά συνδεδεµένη µε τη φύση του αντικειµένου, το είδος των αγαθών που πωλούνται, καθώς και µε µια οµάδα από πελάτες στους οποίους στοχεύουµε. Τα κριτήρια που αναλύονται στο αρχικό στάδιο του σχεδιασµού του φωτισµού έχουν σηµαντικό αντίκτυπο στο εύρος των προτεινόµενων λύσεων φωτισµού. Η σωστή σύνθεση φωτισµού αποτελεί βασικό στοιχείο ενίσχυσης της πώλησης, βοηθά όχι µόνο στο να αναδείξει τα είδη των προϊόντων που είναι διαθέσιµα, αλλά και να δώσει στο εσωτερικό ένα µοναδικό χαρακτήρα, δηµιουργώντας µια φιλική και άνετη ατµόσφαιρα. Αυτό είναι ό,τι αναµένει ο πελάτης όταν εισέρχεται στο κατάστηµα για ψώνια.

 Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ιδιαίτερα, για να ξεφύγουν από την καθηµερινότητα και τα προβλήµατα τους. Όσο καλύτερες συνθήκες δηµιουργηθούν για τον πελάτη όταν επισκέπτεται το κατάστηµα για να κάνει τα ψώνια του, τόσο πιο πιθανό είναι να πραγµατοποιήσει τις αγορές του - αυτό είναι επιστηµονικά αποδεδειγµένο γεγονός της συµπεριφοράς των πελατών.

 Η σωστή µελέτη των ειδικών συνθηκών του εµπορικού χώρου επιτρέπει την ανάπτυξη των επιµέρους συστηµάτων φωτισµού που θα παρουσιάσουν επαρκώς τα εκθέµατα στα ράφια και τις κρεµάστρες και θα φωτίζουν χώρους όπως βιτρίνες καταστηµάτων, δοκιµαστήρια µε τον καλύτερο τρόπο.

Οι πελάτες θα πρέπει να βρίσκουν εύκολα το δρόµο τους προς τα επιθυµητά προϊόντα ή τα ‘’ιδιαίτερα’’ εκθέµατα, πρέπει επίσης να αισθάνονται άνετα όταν βρίσκονται στο εσωτερικό του καταστήµατος, για να βρίσκουν µε ευκολία τις προσφορές του καταστήµατος. Επιπρόσθετα, είναι αναγκαίο να µπορούν να αναγνωρίζουν εύκολα τη διαρρύθµιση του καταστήµατος και να είναι σε θέση να εντοπίσουν τις περιοχές που τους ενδιαφέρουν.

Ο φωτισµός, λοιπόν, θα πρέπει να είναι σε θέση να δώσει σε κάθε ζώνη το δικό του χαρακτήρα, για να εξασφαλίσει τη λειτουργικότητα του εµπορικού αντικειµένου, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη συνοχή µε το περιβάλλον κάνοντας συνάµα εµφανή την ταυτότητα του κάθε ‘’brand’’. Αυτό επιτυγχάνεται µε τονικό φωτισµό, αλλά και από το γενικό και διακοσµητικό φωτισµό.

 

Related News

Πάνω
Μενού
Κλείσιμο
Καλάθι
Κλείσιμο
Πίσω
Λογαριασμός
Κλείσιμο